۱۰ ست پاییزه پیشنهادی برای خانم‌ها که ظاهرتان را جذاب و پاییزی می‌کنند

مطلب روز

۱۰ ست پاییزه پیشنهادی برای خانم‌ها که ظاهرتان را جذاب و پاییزی می‌کنند

تاریخ انتشار :

مانند هر فصلی، استایل جذاب و کاربردی پاییزه ویژگی‌های خاص خودش را دارد؛ از آیتم‌هایی که می‌توانید در ست‌های پاییزه‌تان از آن‌ها استفاده کنید تا انتخاب رنگ‌هایی که با برگ‌های رنگارنگ و زیبای درختان در فصل پاییز هماهنگی دارند. با توجه به شرایط متغیر هوا نوع آیتم‌هایی که برای فصل پاییز انتخاب می‌کنید باید انعطاف لازم را داشته باشند. آیتم‌های انتخابی‌تان باید برای حال و هوای بارانی پاییزی مناسب باشند، بیش از حد ضخیم و گرم و بیش از حد خنک و نازک نباشند تا بتوانید استایل راحتی داشته باشید. در این مطلب قصد داریم ۱۰ ست پاییزه برای استایل‌های شیک، کژوال و اسپرت را به شما ارائه دهیم. با الهام از این ست‌های پاییزه می‌تونید آیتم‌های موجود در کمد لباس‌هایتان را با یکدیگر ست کنید و آیتم‌های مورد‌ نیازتان را شناسایی و تهیه کنید. با ما در مجله‌ی دیجی‌استایل همراه باشید.

۱. ست پاییزه با کت و دامن

ست پاییزه

ترکیب رنگی قهوه‌ای و کرم یکی از بهترین ترکیب‌های رنگی برای استفاده در فصل پاییز است. چنانچه در این ترکیب رنگی کمی نارنجی یا خردلی اضافه شود ترکیب رنگی بی‌نظیر خواهد بود. در این ست یک کت پاییزه از برند السانا به رنگ قهوه‌ای انتخاب کرده‌ایم؛ یکی از بهترین آیتم‌های پاییزی برای استایل در این فصل کت‌های پاییزه است. کتی که برای فصل پاییز انتخاب می‌کنید نباید خیلی کلفت و ضخیم و یا خیلی نازک باشد تا برای هوای متعادل نسبتا خنک پاییزی مناسب باشد. در استایل کژوال شیک و استایل رسمی می‌توانید این کت‌ها را به همراه انواع شلوارهای مختلف و یا دامن ست کنید.

دامن‌های پاییزی هم یکی از بهترین انتخاب‌ها برای استایل پاییزی هستند، ترکیب دامن پاییزه با جوراب‌شلواری و بوت یا نیم‌بوت بسیار دلنشین است. در این ست پاییزه یک دامن جیر به رنگ کرم کاراملی از برند درس ایگو را با کت قهوه‌ای رنگ ست کرده‌ایم که همراه با بوت قهوه‌ای رنگ ترکیب جذابی را ایجاد می‌کند. در نهایت با اضافه کردن یک شال پاییزه رنگارنگ دارای ترکیب رنگی قهوه‌ای، کرم و نارنجی کمی جلوه‌ی پاییزی به این ست اضافه می‌کنیم. برای تقویت رنگ نارنجی در ست، یک کیف چرمی به رنگ نارنجی به ست اضافه می‌کنیم تا جذابیت این رنگ جذاب در کنار ترکیب کرم و قهوه‌ای بیشتر شود و ست بیشتر حال و هوای پاییزه پیدا کند.

در زیر کت یک شومیز به رنگ بژ، سفید، قهوه‌ای و یا کرم می‌توان به این ست اضافه کرد. چنانچه خواستید این ست پاییزه یا استایل مشابهی با آن را امتحان کنید زیورآلاتی به رنگ طلایی، برنجی همراه با سنگ‌ها و تزیینات نارنجی، قرمز، خردلی و زرد در این ست بسیار جذاب خواهند بود.

مشاهده محصولات در دیجی‌استایل

۲. استایل مونوکروم پاییزه

ست مونوکروم

ترکیب مونوکروم طوسی، سفید و مشکی ترکیبی شبیه به عکس‌های سیاه و سفید قدیمی پدید می‌آورد. حال اگر به این ست مونوکروم یک آیتم با رنگ بولد و درخشان اضافه کنیم، حاصل کار بسیار خاص و منحصر‌به‌فردخواهد بود. یکی از قابلیت‌هایی که استایل پاییزی در اختیار ما قرار می‌دهد امکان ست کردن آیتم‌هایی با بافت‌های مختلف در کنار یکدیگر است؛ بنابراین در استایل‌های مونوکروم امکان ست کردن تناژهای مختلف رنگی در بافت‌های مختلف ترکیبی جذاب و خاص پدید می‌آورد.

در این ست پاییزی یک رویه‌ی بافتنی به رنگ طوسی روشن از برند اسمارا را با یک دامن چهارخانه سیاه و سفید پشمی ست کرده‌ایم. یک بوت جیر طوسی فیلی، یک شال بافت با ترکیب رنگی سفید و طوسی این ست جذاب را تکمیل می‌کنند. در نهایت همراه با این ست مونوکروم می‌توان با کمی خلاقیت یک رنگ بولد اضافه کرد. در این ست پاییزه ما رنگ بولد را در غالب یک کیف کوچک چرم زرد‌رنگ به استایل اضافه کرده‌ایم. شما می‌توانید با اکسسوری‌هایی مانند کیف و یا زیورآلات این رنگ بولد را به ست اضافه کنید؛ به عنوان مثال یک گردنبند مهره‌ای بلند به رنگ کهربایی به گردن‌تان بی‌اندازید.

در زیر رویه‌ی بافت بسته به سلیقه و البته دمای هوا، می‌توانید یک تیشرت، بلوز و یا شومیز به رنگ‌های سفید، طوسی و یا مشکی را به ست اضافه کنید.